• Кошик порожній!

  • Кошик порожній!

Умови повернення

Якщо доставлений товар не відповідає тому, що Ви замовили, його можна повернути без додаткової оплати. Товар має бути повернутий у своїй оригінальній упаковці. Повертається товар відправляється в магазин за допомогою служб доставки Нова пошта (без використання сервісу післяплати). Після отримання товар перевіряється і у разі відсутності дефектів або пошкоджень, покупцю перераховуються кошти на картку ПриватБанку за раніше досконалу купівлю протягом 10 днів з моменту отримання. Якщо товар відправлено з післяплатою - така посилка не буде отримана, а автоматично буде повернена відправнику.

 

Повернення та обмін товарів належної якості проводиться протягом 14 днів з дня продажу в магазині компанії, якщо зазначений товар не значиться у списку товарів, що не підлягають поверненню, не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, фабричні ярлики не пошкоджено.

 

Відповідно до Закону про Захист прав споживачів, оплата послуг за зворотну доставку товару здійснюється за рахунок покупця за тарифами транспортних (кур'єрських) компаній.

 

При покупці обов'язково зверніть увагу на той факт, що колір та відтінок обраного Вами товару може відрізнятися залежно від налаштувань монітора (яскравість, контраст, насиченість), а також освітлення.

 

У вітчизняних виробників несуттєво може відрізнятися комплектація товару від зафіксованого на фото, наприклад, колір наволочки може бути колір підковдра або колір простирадла. Тому, щоб уникнути непорозумінь, обов'язково перед покупкою проконсультуйтеся з менеджером щодо фактичної комплектації.

 

Більшість наших товарів представлених у магазині не підлягають поверненню чи обміну! Подушки, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні речі належної якості не підлягають поверненню/обміну відповідно до закону про захист прав споживачів.

 

Просимо серйозно поставитися до вибору товару.

 

 

 

Витяги із Закону України "Про захист прав споживачів" (№ 3161-IV від 01.12.2005 р.):

 

"Обмін непродовольчого товару належної якості провадиться, якщо зазначений товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також товарний чек або касовий чек, видані споживачеві разом із проданим зазначеним товаром. Перелік товарів, що не підлягають обміну на підставах, зазначених у цій статті Закону України.

 

"Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно споживачем, що його набуває."

 

... "При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача поверненого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги."

 

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172

 

ПЕРЕЛІК товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню):

 

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сан-гігієни

 

Непродовольчі товари:

 

...

швейні та трикотажні вироби

парфумерно-косметичні вироби

пухово-пухові вироби

дитячі іграшки м'які

дитячі іграшки гумові надувні

тканини

тюлегардинні та мереживні полотна

килимові вироби метражні

нижня білизна

постільна білизна

товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування тощо)

...

 

( Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004, N 1173 (1170-2.12) ) За ГОСТом 19917-93 матрац відноситься до категорії "Меблі для сидіння та лежання". Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні речі відносяться до категорії "Швейні та трикотажні вироби".

Онлайн курсы IT